nou weet ik ook dat het eerst langs de bakrand eerst maar eens helemaal goed moet gaan...... dus wie heeft er tips voor mij??? xxxx Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
nou weet ik ook dat het eerst langs de bakrand eerst maar eens helemaal goed moet gaan...... dus wie heeft er tips voor mij??? xxxx
Succes
, en als we alle oefeningen onder de knie hebben gaan we weer verder met starten van dressuur wedstrijden, maar dat zal wel ff duren want dan moet ik alle figuren/oefeningen.. (lees: franse benamingen) kennen
....... dus dat wordt ook hard studeren....
). Mirjam schreef:Of je leert je pony eerst travers. Als die dat begrijpt kan je de achterhand makkelijk begrenzen of corrigeren. En het is belangrijk dat als je de keertwending hebt ingezet goed doordraait en zelf op het binnenkant blijft zitten (en dus niet op de buitenkant, omdat je zo druk bezig bent het achterbeen te begrenzen).
Dat is zo'n klein stukje
maarja succes ermee! MMaxje schreef:Daar heb je toch nog niets mee te maken? Ik zie dat je L2 bent...oefen voorlopig maar beter de dingen die je in je proeven nodig hebt.
.