Ervaringen all weather bodems??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree83

Ervaringen all weather bodems??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 15:38

Hallo allemaal,

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op een bodem voor een buiten rijbaan. Het is bekend dat een all weather bodem de beste is, maar er schijnt zo ontzettend veel verschil in te zitten! Niet alleen in kwaliteit maar vooral ook in de prijzen.
Wie weet een adres voor een goede, degelijke, niet te zware bodem voor een goede prijs?

Alle tips welkom.

WinBinChes

Re: Ervaringen all weather bodems??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 15:49

Ik ben zeer tevreden. Wij hebben auto bedekking in de bak. Je moet me niet vragen wat het kost en waar het vandaan komt, maar ik weet wel dat ik nooit meer anders wil

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:08

Het is echt geweldig! Wij hebben het in de piste liggen en hebben er ook een parcours instaan. SUPER!! echt aan te raden. voor meer info: www.buitenbak.nl

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:17

Marije1984 schreef:
Ik ben zeer tevreden. Wij hebben auto bedekking in de bak. Je moet me niet vragen wat het kost en waar het vandaan komt, maar ik weet wel dat ik nooit meer anders wil

Dit ligt sinds februari ook bij ons in de toen opnieuw aangelegde buitenbak. Die is eerst opnieuw uitgegraven en opnieuw gedraineerd, daarop ligt een laagt zand, dan drainagedoek en dan weer zand en dan het all-weather-tuft (wat is gemaakt van oude autobekleding gesnipperd). Het rijdt echt heerlijk en met die nieuwe drainage is het echt goed rijden. Pas stond de hele polder blank, behalve onze buitenbak, die was droog! Ook met een laag sneeuw erop konden we in de bak rijden, voor ons dus echt een super bodem!
Over kosten kan ik je ook niet veel vertellen, de manegehouder heeft geïnvesteerd en ik weet niet hoeveel precies...

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 10:41

Bij ons op de manege ligt een baan van Hockeyveld bekleding. Die is s'winters kei hard als het heeft gevroren ondanks goede drainage.
Wij thuis hebben een behandelde houten snipper bak en daar hebben we nooit problemen mee ook niet met vriesweer.

Mr_PLH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:03

wij hebben ook autobekleding in onze bak echt super, en ook nog eens extra verend!!

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 12:54

op diverse sites wordt een zogenaamde mat aangekaart die tussen de verschillende lagen zand in wordt geplaatst. Iemand hier ervaring mee?