Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
quinoa schreef:Hee hoi, dat is een lastig probleem, ik zou ook zo niet weten wat je daar aan zou kunnen doen, succes.
elmiran schreef:wel op een harde manier...maar t werkt wel. Gewoon stilstaan lukt wel maar dan na een seconde is ze weer weg. Dus iedere keer als ze weer weg liep gaf ik d'r een tikje...als ze daarna weer liep en ik maar heel iets aan de teugels zat bleef ze staan.
?

elmiran schreef:tik met de zweep betekend bij mij niet altijd dat ie voorwaarts moet...bij mijn pony heeft t zeker gewerkt.

Was helemaal blij!
kijk eerst eens wat je zelf niet goed doet, correct halthouden is nog niet zo simpel
MissEvil schreef:quinoa schreef:Hee hoi, dat is een lastig probleem, ik zou ook zo niet weten wat je daar aan zou kunnen doen, succes.
Dat is echt een nuttige reactie
elmiran schreef:wel op een harde manier...maar t werkt wel. Gewoon stilstaan lukt wel maar dan na een seconde is ze weer weg. Dus iedere keer als ze weer weg liep gaf ik d'r een tikje...als ze daarna weer liep en ik maar heel iets aan de teugels zat bleef ze staan.
Was een tik niet bedoeld om voorwaarts te laten gaan ipv straffen?
Maar wat miekie en klomp zeggen, veel oefenen, veel herhalen, en idd. lees dat topic even door, staan veel tips!
succes!
-xXx- Lissy