Pessoa bit

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Irisje_x

Pessoa bit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 13:49

Ik heb deze bitten al zo vaak gezien maar kan iemand mij uitleggen wat voor een nut zo'n bit nou heeft? Bloos

Ik snap het nog steeds niet!

Melanie15

Re: Pessoa bit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 14:09

Op vraag-maar-raak staat een hele discussie hierover, mss dat je daar even kan kijken

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 14:45

oke dank je

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 15:27

Ik heb Twister er een tijd mee gereden, tenminste, zijn eigenaresse reed hem ermee op het middelste ringetje, ik zette hem dan op de bovenste ring, de grote. Nu heb ik de Pessoa er uit gegooid en een gewoon trensbit er in gehangen, en gebruikt zijn eigenaresse de Pessoa soms nog voor buitenritten (maar ook niet altijd). Ik heb altijd begrepen dat hij op de grote ring hetzelfde effect heeft als een gewoon trensbit - heb trouwens geen verschil gemerkt met overschakelen - en dat de twee onderste, kleine ringetjes harder inwerken omdat ze een soort hefboomeffect teweeg brengen. Maar op VMR wordt je vast wat wijzer!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 07:41

Memuska, een pessoa heeft op de gewone bitring nog steeds meer effect omdat het bakstuk wel aan een aparte ring zit. Maar xtwisterx haalt al veel topics aan, en op VMR is er ook een uitgebreide discussie over, dus ik zet deze op slot.