Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emaartje schreef:cissie schreef:Wat doe je nu man.................hallo???
viewtopic.php?f=15&t=411023&start=0&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=8&t=409693&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Zit je er toch weer op nadat zowat iedereen je adviseerde om haar nav de kreupelheid toch zeker een week het liefste langer te laten staan en haar even rust te geven en te gunnen.
Sorry maar ik heb hier uitgebreid op msn met je over gesproken, maar je klimt er de volgende dag gewoon weer op, van mijn hoef je geen hulp en advies meer te verwachten.
Je paard is erg gespannen in de rug heeft drukkingen en is bijzonder gevoelig op het midden van de rug..........ze is hengstig waar ze erg door 'uit dr hum' is..........ze is net nieuw bij jullie op stal en jij rijd anders dan de vorige eigenaar..... ze loopt ontregelmatig al dan niet kreupel aan de voorhand...........en dan verwacht je dat ze braaf AAN DE TEUGEL en AANLEUNING heeft tijdens het rijden????
De oorzaak ligt misschien niet bij jouw (met name de hengstigheid), maar jij bent wel degene die niet de moeite en TIJD neemt om de evt. oorzaak op te sporen en weg te nemen, als paardeneigenaar ben je dat imo aan je paard verplicht.
Je kunt geld en weet ik het wat allemaal uitgeven om [***] jantje klaasje naar het paard te laten kijken.......Rust en tijd doet in haar geval wonderen denk ik.............en kost NIKS!
Ja GEDULD van jouw kant, als dat teveel moeite is kun je beter geen paard kopen.
mag ik vragen waar dit op slaat,ik heb met de da gesproken en moest gewoon door blijven rijden licht arbeid....rust was juist niet de juiste oplossing voor nesula voor het zelfde geld is het weg als je rust geeft zei hij,en dna komt het bijv weer terug als je haar gekocht zul hebben..dus dit was de advies van de da om wel door te blijven rijden...vandaar,
Emaartje schreef:daar gaan we weer 2 tegen 1.....en waar bemoei jij je dna mee....ook al open ik wel 20.000 keer topics moe tik weten....en als je niet gelooft heb je pech want het is wel de waarheid