weer ff en berichiej hoe het gaat ...
Ik ben er nou een paar dagen niet geweest...(door het vieze weer hiero

)
Vind het wel jammer natuurlijk...
Maar hij krijgt binnenkort waarschijnlijk kruiden.... ik ga hem binnen kort mee nemen naar de les... asl alles goed gaat .. ik ga morgen aaf weer met hem langs de weg.. omdat hij daar weer aan moet wennen natuurlijk... ik rij hem na het langeren zo'n 10 min niet langer want dan gaat hij sloffen en zakt ie bijna in...

wel jammer natuurlijk zijn spieren groeien met elke longeer beurt... ik zie hem verbeteren... hij loopt steeds beter hij tilt zijn benen steeds hoger balkjes liggen altijd klaar om er over een te gaan.... hij let goed op maar is nog wat onoplettent asl er fietsers langs komen...

das weer wat jammer... maar het gaat helemaal goed komen... ik ga vrijdag avond wormen keur halen denk ik heb niet veel tijd...(besteeds meer aan hem)..... het aller liefste wat die vandaag deed was hinneken toen ik er aan kwam...hij was weer super braaf aan de longe en hij werkte weer super mee.... ik heb vanaaf een paar dagen het zadel en het hoofdstel bij hem op en in ... het reageerde eerst wat vel aan de longe toen die wist dat ie egt weer moest gaan werken met alles zadel hoofstel... hij schrok even en galoppeerde wat rond bokkend en steigernd... maar kalmeerde al snel ... was de rest van de tijd super braaf deed niks meer fout... ben egt super trots op dit beessiej dat ie het zo doet na zo'n K*T tijd voor hem ...

ben ook best boos op die mensen maar laat het niet merken anders ben ik hem weer kwijt:S dat willen we natuurlijk niet...
1 nadeel een van de meisje die ik helemaal in het begin noemde komt steeds vaker terug om hem ook te rijden maar zei rijd hem dan met haar eigen slof en zo

terwijl ik juist probeer zonder slof ik heb het haar duidelijk gezegt maar dan zegt ze dat ik Nozem( zo heet hij) dat ikhem niet waard ben en dat ik hem slecht verzorg en zo ...
maar jah dit was het het weer voor even doeidoei xxx