ze is nu bijna vijf en een klein jaar onder het zadel...
voordat ik begin met mijn verhaal, reacties als "neem les" of andere kinderachtige opmerkingen, reageer dan alsjeblieft gewoon niet...
ik heb haar nu 4 maanden, en ze heeft een superconditie, appels over haar lichaam en glimt als een spiegel. het is verder ook een gelukkig paard. ik ben ook heel blij met dr, alleen er is een probleempje waar ik zo moe van wordt...
ze kan niet rustig draven of galloperen, en komt al helemaal niet rond en laag.
ze gebruikt haar rug dus niet. ik heb er iemand naar laten kijken, en die riep gelijk : O die moet een slof
ik ben daar zelf helemaal geen voorstander van, aangezien mijn pony nog jong is....ik heb vandaag met een elastiek gereden en dat werkte enorm goed.
ik voelde duidelijk dat haar rug ietsje losser kwam, en dat ze relaxter in de draf liep.
maar aangezien je niet iedere dag met elastiek mag rijden, is dit voor mij niet de oplossing. (ook omdat ik gewoon net hou van het gewongen rond en achter de loodlijn lopen) ook gaat het elastiek minder makkelijk op de "loshang" stand.
dan is er nog het probleem, dat ze zodra ze been voelt naar voren schiet.
ik zit erover te denken thiedermann te gaan proberen, maar heeft iemand nog tips, of alternatieven?
ik voer gewoon een onderhoudsbix, en echt heel weinig, 1/3e kilo 2x per dag,brood pulp en hooi dus daar kan het niet aan liggen (de hoeveelheid energie die ze heeft)
wat is jullie mening??
alvast bedankt!