wat voor bitje???

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LoVeFeMmIe

wat voor bitje???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 19:12

hey allemaal ik ga binnenkort een friesje inrijden Haha! maare met wat voor bitje kan ik t beste beginnen, met een enkel gebroken bustrens of een dubbelgebroken? het is de bedoeling dat ze ook voor de wagen gaat lopen met stang, dus een extreem zacht mondje zal het wel niet worden maar togh. met welk bitje kan ik beter gaan rijden??? alvast bedankt kusjjjies margit

elmiran

Re: wat voor bitje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:17

ik heb m'n paardje ingereden met een africhtingsbit (dubbelgebroken) dat ging heel goed, vind dubbel gebroken zelf wat vriendelijker. Later is ze door iemand anders gereden met een enkelgebroken bitje daar reageerde ze gewoon het zelfde op, heb verder zelf ook weinig verschil gemerkt met rijden.

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:23

wij rijden de pony's op stal altijd gewoon met een enkel gebroken trensje in. Dat het paard voor de kar gaat lopen betekend niet dat de zachtheid van de mond erop achteruit gaat. Iemand die goed ment houdt met een stang de mond net zo zacht als met een gewoon bitje.

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:07

heb mn friesje ingereden met een enkel gebroken kopere watertrens. Ondanks ze al 2 jaar voor de wagen liep en dus een stang gewend was pakte ze deze super op. Ik rij er nu 5 jaar later nog steeds mee!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:10

enkelgebroken