annalover

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annalover

annalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 11:27

Ik rijd nu met een enkelgebroken (vrij dikke) watertrens.
Anna reageert hier verder goed op en heeft hier weinig problemen mee, maar soms wil ze wel te diep gaan lopen. Als ik haar even voorwaarts rijd loopt ze wel weer goed, maar nu zei iemand tegen me dat ik misschien beter met een dubbelgebroken bit kon gaan rijden...
Nou heb ik hier persoonlijk geen ervaringen mee, en wat zijn de verschillen ten opzichte van de enkelgebroken??

Alvast bedankt

lailapri

Re: annalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:50

ik vind ze vriendelijker omdat ze niet of minder in het gehemelte prikken dan enkel gebroken. Er zijn al heel veel topics over geweest, misschien kun je wat vinden met de zoekmachine?

Evelijn

Re: annalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 01:26

Tja ken jou en je paardje natuurlijk niet.. maar die iemand? Is dat je instructeur of zomaar iemand die één keer je paard heeft zien lopen? Volgens mij los je het prima op door een beetje voorwaarts te rijden.
Tja men zegt dat dubbelgebroken zachter is, maar weet niet of dat nou het hele probleem van iets te dieplopen oplost. Kan daar niks over zeggen. Je kan het natuurlijk proberen.. al zijn dubbelgebroken bitjes ook niet gratis.

Veel plezier met Anna Lachen