Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) en op stal doet hij ook geen vlieg kwaad het is dus een heel lief dier.. maar op de weg is hij eigelijk dus niet goed te vertrouwen.. ik ga ook niet meer alleen de weg op er is altijd iemand bij en die moet hem dan vastpakke en mee lope als diegene hem los laat stopt hij meteen weer! mijn nicht is een x helemaal mee trug moeten lopen naar de boerderij en is daarna trug gelopen om haar fiets te pakken.. ik heb dus ook geprobeerd goed hard te drijven (soms lijkt het net alsof het hem niks kan schelen) en ik ben ook totaal niet te beroerd om hem een goeie knal te geven, maar vaak loopt hij dus alleen maar verder en beland dus in de sloot of voor een auto.. als er groot verkeer langs komt begint hij ook te klieren en gaat er voor staan.. (zoals je al zei het zijn vlucht dieren maar hij gaat dus juist achteruit lopen of ervoor staan) ik durf hem dus niet goed aan te pakken op de weg.. hier baal ik dus eigelijk heel erg van! ik kan niet eens een x lekker alleen erop uit!
.
Kijk maar op mijn iste voor info. Citaat:het gebeurt vooral ergens wat hij niet kent of hoe we normaal nooit het rondje doen.. pas kwamen we vanaf de andere kant over de weg en toen begon hij te klieren