Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
poes schreef:Dit gaat mss een beetje hard aankomen: maar zolang jij bang bent zou ik er iemand anders mee laten rijden die haar zo durft aan te pakken. Als ze nu nog een paar keer dit gedrag mag doorzetten, ga je echt nog gevaarlijke dingen tegenkomen. Haal er iemand bij die haar aankan, en als dat goed gaat, kun je haar mss heel voorzichtig weer beginnen te rijden. Veel sterkte ermee!
poes schreef:Dit gaat mss een beetje hard aankomen: maar zolang jij bang bent zou ik er iemand anders mee laten rijden die haar zo durft aan te pakken. Als ze nu nog een paar keer dit gedrag mag doorzetten, ga je echt nog gevaarlijke dingen tegenkomen. Haal er iemand bij die haar aankan, en als dat goed gaat, kun je haar mss heel voorzichtig weer beginnen te rijden. Veel sterkte ermee!
Fitch schreef:juist dit was mijn vraag!poes schreef:Dit gaat mss een beetje hard aankomen: maar zolang jij bang bent zou ik er iemand anders mee laten rijden die haar zo durft aan te pakken. Als ze nu nog een paar keer dit gedrag mag doorzetten, ga je echt nog gevaarlijke dingen tegenkomen. Haal er iemand bij die haar aankan, en als dat goed gaat, kun je haar mss heel voorzichtig weer beginnen te rijden. Veel sterkte ermee!
Daar vraagt de TS toch juist om!??![]()
Misschien is het een idee je paard naar een erkende trainingsstal te sturen en er daar onder begeleiding zelf ook mee aan de slag te gaan. Ken verder niemand die dat kan, veel succes ermee!!
ilya schreef:Ben het met poes eens.
Je moet niet vergeten dat het een hobby is en als je elke keer met zoveel angst naar je paardje gaat dan is de lol er snel af.
Als je zelf al zegt dat het gewoon niet klikt met dat paard, dan moet je gewoon nuchter zijn en er mee ophouden.
Het gaat ten koste van je rijden en het paard word er zo ook niet beter van.
Zoek een paardje uit waar je vertrouwen in hebt en ga weer genieten van het rijden.
Er zijn zat mensen die het paard waar jij nu op rijd een uitdaging vinden en hem met alle liefde zullen rijden.
succes met het doorhakken van de knoop
sorro1 schreef:Ik wil je met liefde helpen. Ik heb zelf net zo'n paard en die gaat nou super.
Waar woon je
)Omdat de eigenaresse dit paard toch gaat verkopen vind ik het wel zo fair dat er nog een ker op gereden is voordat ze terug gaat.ik hoop dat jullie het nu nog snappen. anders hoor ik het wel!