Hoi hoi
Een tijd geleden vroeg ik om raad, omdat mijn verzorgpaard niet stil wou blijven staan bij het opstijgen. Ik heb vele tips gekregen waar ik mij mee bezig wou houden. Nou was ik gister bij mijn verzorgpaard om het uit te proberen allemaal. Ik had hem eerst aan de longeerlijn zodat hij wat energie kwijt kreeg. De eigenaresse had de longeerlijn vast en ik ging voor zichtig mijn voet in de beugel leggen en hij bleef stil staan. Toen dacht ik laat ik eens verder gaan en in het zadel gaan hangen ging ook goed. uiteindelijk deden we de longeerlijn eraf en pakte ik de teugels. Toen ik de teugels kort maakte begon hij al te dribbelen en kon ik niet opstappen. Ik dacht laat ik eens proberen om de teugels eens slap te laten hangen en ja hoor meneer bleef stil staan terwijl ik op ging stappen. Het blijkt dus dat hij het niet fijn vindt als je de teugels strak hebt. Voor de mensen die mij tips hebben gegeven wou ik even bedanken ik heb er wat van kunnen leren. Ik heb nog niet zoveel ervaring. (1 jaar) Dit was even wat ik kwijt wou.
Doegie
I love Tinkers. Special my Joop