Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
veel succes
Casca schreef:nou, het ligt er gewoon aan hoe je hem gebruikt. Het is geen hulpmiddel om je paard even in een krulletje te trekken, dat denken de meeste mensen.
Met een slof moet je LEREN rijden!!! zorg dat je er (een volwassen) iemand bij haalt die er veel verstand van heeft.. niet zelf ermee gaan klooien, voor dat je het weet hem je je paard in de verkeerde houding getrokken (dat zie je de laatste tijd steeds vaker)
Haal er even iemand bij die je kan helpen!
veel succes
) paard (haha grapje) gaat al heel goed met alles zonder hulpmiddel... en ik ben ook met instructie toch bang dat ik wat fout doe... dus ik houd het maar bij zonder hulpmiddelen... maar ik wou het ff weten omdat er bij ons op de manege heel veel met slof op bijzetteugel word gereden. ook door kinderen die in de B rijden, en dan heel strak de slofteugel aantrekt!!! Best erg vind ik dat... bedank voor je reactie
runningkawa schreef:nee hoor, de slofteugel is niet slecht
wel sommige mensen die het in handen hebben

runningkawa schreef:Ik heb mezelf laten filmen en uit dat filmpje stills gehaald, die ik zo weer achter elkaar heb geplakt
Ontopic
Er zijn imo wel teveel mensen die denken dat ze goed omgaan met de slof.
In realiteit zie je echter heel wat anders.
dit was verder in dit 1001e slof topic weer genoeg bijdrage van mijn kant![]()
dondahsteen schreef:Oeps... ik ben pas lid op bokt.nl dus ik moet alles nog ff uitzoeken... haha... Gr. Roos
ach... in de krul trekken is geen kunst
)dan doe ik voor de eerste keer ook een slof om denk ik.
topic numero 100..
Dustinlover schreef:Wat ik altijd maar zeg is als je samen met je paard met een slof goed kan rijden dan kun je ook zonder
Dustinlover schreef:Wat ik altijd maar zeg is als je samen met je paard met een slof goed kan rijden dan kun je ook zonder