Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kafue schreef:Gewoon iedere dag zonder beugels een kwatiertje rijden.
Er is geen betere manier dan dat om goed te leren zitten. Zet je zelf op de juiste plek in het zadel en rijd. In het begin is dit afgrijselijk maar oefening baart kunst en na eventjes kun je overal op rijden zonder beugels.
Dat schijnt te helpen
poes schreef:Ik vind zonder beugels rijden ook een goed idee, maar zorg er dan zeker voor dat je goed weet of je goed zit! Anders kun je vragen of iemand een oogje in het zeil houdt, want ik heb nog ruiters geweten die zichzelf zo veel verkeerde dingen aanleerden. En rijden rijden rijdenDat schijnt te helpen
Kafue schreef:Gewoon iedere dag zonder beugels een kwatiertje rijden.
Er is geen betere manier dan dat om goed te leren zitten. Zet je zelf op de juiste plek in het zadel en rijd. In het begin is dit afgrijselijk maar oefening baart kunst en na eventjes kun je overal op rijden zonder beugels.
. xxVIANTROxx schreef:Nou ik ban gelukkig niet de enige die belabberd zit. hahahah
Ik ga naar voren hangen en kan mijn bekken niet goed kantelen misschien is zonder beugels rijden of een kleerhanger in mijn trui ook iets voor mij?