en dan draait hij zich om en dan trapt hij naar je een meisje bij ons op stal heeft al een trap van meneer gehad
heeft iemand afleertips
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en dan draait hij zich om en dan trapt hij naar je een meisje bij ons op stal heeft al een trap van meneer gehad
heeft iemand afleertips
egt heel vervelend maar ja ook als je een hoofdstel omhebt en hem in zijn mond trekt trekt hij zich er nix van aan
hebben er meer mensen tips????
ik hoop heel veel
maar ik verzorg hem niet maar ik moet hem weleens binnen zetten en dan begint de ellende
twee meisjes rijden er op en die zijn der ook niet altijd even blij mee
maar ik zal es kijke of we bij ons ook een hengstenketting
hebben mischien hebben we hem dan beter in de hand
zou es een keer fijn zijn
en ze kunnen er niet mee wandelen veel te gevaarlijk als hij dan gras ziet rent hij er meteen naar toe en dan begint de ellende
hij heeft al een aantal schuppen en klappen
hiervoor gehad maar daar trekt hij zich niets van aan
. ik hoop dat jullie nog veel tips geven
ik ga niej meej
hij heeft zelfs met de achterzijde van de zweep de rubber klappen gehad maar nee hij geeft er nix om hij zal wel ff schrikken
van oliebol maar dan doet hij het daarna weer erg he?? 
we gaan het proberen dan leggen we wel een touw over zijn neus
en we hebben hem al meppen gegeven met het uitainde van de zweep en uit de wei halen doen wel altijd met zun tweeen 0mandy0 schreef:hij heeft al een paar enorme schuppen onder zijn buik gekregen maar dat helpt niet en bij volwassenen doet hij het ookhij heeft zelfs met de achterzijde van de zweep de rubber klappen gehad maar nee hij geeft er nix om hij zal wel ff schrikken
van oliebol maar dan doet hij het daarna weer erg he??
want dan vallen er weleens klappen want hij bokt gewoon naar je toe
Kafue schreef:Ik vind hte wel vreemd jullie slaan en schoppen maar op die pony en niemand krijgt het voor elkaar om het de baas te zijn.
Bij ons op stal loopt ook zon haflinger. Die laat zijn vrouwtje alle hoeken van het erf zien. Bij mij krijgt die het niet voor elkaar omdat die weet dat ik de alpha leider ben.
Hetzelfde met buitenrijden. Die haalt rottigheid met zijn vrouwtje uit maar bij mij lukt hem dat niet en neit omdat ik nu claim gewelidg te rijden ofzo. Maar het paard krijgt bij mij gewoon de mogelijkheid niet.
Je moet zorgen dat je hem de ruimte niet geeft voor die onzin.
Dus zonder allerlei zwepen, slaan, hengstenkettingen en dergelijke.
Duidelijk NEE moet voldoende zijn.
we slaan hem niet zomaar af ofzo en proberen het elke keer met de zachte hand maar als hij eeen keer naar iemand toe heeft gebokt dan kan hij wel iets vangen ik bedoel wijwel pijn lijden en tegen hem alleen maar NEE zeggen
goede grap maar dat werkt bij hem egt helemaal niet
0mandy0 schreef:en ze kunnen er niet mee wandelen veel te gevaarlijk als hij dan gras ziet rent hij er meteen naar toe en dan begint de ellendehij heeft al een aantal schuppen en klappen
iris17 schreef:0mandy0 schreef:en ze kunnen er niet mee wandelen veel te gevaarlijk als hij dan gras ziet rent hij er meteen naar toe en dan begint de ellendehij heeft al een aantal schuppen en klappen
Hier sta ik eigenlijk van te kijken want ik ging regelmatig met Markies wandelen en dan was hij superbraaf en liep als een hondje achter je aan.
0mandy0 schreef:Kafue schreef:Ik vind hte wel vreemd jullie slaan en schoppen maar op die pony en niemand krijgt het voor elkaar om het de baas te zijn.
Bij ons op stal loopt ook zon haflinger. Die laat zijn vrouwtje alle hoeken van het erf zien. Bij mij krijgt die het niet voor elkaar omdat die weet dat ik de alpha leider ben.
Hetzelfde met buitenrijden. Die haalt rottigheid met zijn vrouwtje uit maar bij mij lukt hem dat niet en neit omdat ik nu claim gewelidg te rijden ofzo. Maar het paard krijgt bij mij gewoon de mogelijkheid niet.
Je moet zorgen dat je hem de ruimte niet geeft voor die onzin.
Dus zonder allerlei zwepen, slaan, hengstenkettingen en dergelijke.
Duidelijk NEE moet voldoende zijn.
Nou wat je zegt is egt niet waarwe slaan hem niet zomaar af ofzo en proberen het elke keer met de zachte hand maar als hij eeen keer naar iemand toe heeft gebokt dan kan hij wel iets vangen ik bedoel wijwel pijn lijden en tegen hem alleen maar NEE zeggen
goede grap maar dat werkt bij hem egt helemaal niet