Paard gaat niet door de bocht ?!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chaelle

Paard gaat niet door de bocht ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 19:21

Hallo Lachen
Ik weet niet of hier mensen zijn die een beetje van dravers kennen,maar ik ga toch een poging doen om mijn vraag te stellen Haha! Wij zitten namelijk met dravers, en we hebben sinds 2003 een (toen) 7-Jarige draver. We zijn er dan ook mee op wedstrijd geweest en het ging heel goed want hij won bijna altijd of tewel werd hij 2de. Het koersseizoen was gedaan, dus ze mochten op de weide. Toen ongeveer Januari 2004 zijn we terug beginnen trainen, maar G.r.Lime wou niet meer door de bocht, telkens als hij die naderde ging hij in galop en galopeerde de hele bocht door. Je kreeg hem dan niet gestopt. We hebben de verkeerde richting eens geprobeert, en zo ging het wel, maar ook niet altijd goed. We hebben hem dan laten behandelen, ze hebben zijn benen ondezocht, en de paardenkraker (ofzoiets) is geweest en die heeft hem eens volledig gekraakt, en dan hebben we nog eens gaan trainen met hem maar zonder resultaat. We vinden het wel heel spijtig, en vorig jaar heeft hij dus nooit door de bocht gegaan, en hebben we met hem ook niet kunnen koersen. Toen ergens in Augustus hadden we een nieuwe hoefsmid, en die zei dat het iets aan zijn rug was..Tussen zijn rug en zijn staartwervel ofzoiets.. Weejt het ook niej juist en hij zei da hij G.r.Lime kon behandelen. Het koersseizoen van 2004 was bijna gedaan, & als je zo'n behandeling zou laten doen moet je het 2 maanden voor de koers terug begint behandelen.In maart 2005 begint de paardenkoers terug, en hij heeft G.r.Lime van begin Februari. Hij zegt dat het er goed mee gaat en dat hij waarschijnlijk voor 90% in orde komt. Nou, zouden jullie misschien weten wat het is? 'k Vindt het wel zonde!
Als we G.r.Lime terug hebben, en we hebben er mee getraint en alles gaat goed dan zal ik het hier neer zetten Lachen
Groetjes, -x-