}> Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
}> 
) 

wemkelover schreef:hAHAHAA wat een leuk idee. Die vind ik handig. Ik zie het al helemaal voor me dat gestuntel maar ik denk zelf niet dat het werkt bij mij omdat ik op een fries rij en dan heb je meestal moeite om in het zadel te blijven.
M3isSi3j schreef:wemkelover schreef:hAHAHAA wat een leuk idee. Die vind ik handig. Ik zie het al helemaal voor me dat gestuntel maar ik denk zelf niet dat het werkt bij mij omdat ik op een fries rij en dan heb je meestal moeite om in het zadel te blijven.
ONZIN!! ik rij ook friesen en zit keurig.. dat meot je leren..!!

Natasja91 schreef:
Dat is toch voor iedereen anders?
Het lijkt me helemaal niets eerlijk gezegd. Volgens mij ga je alleen maar heel verkrampt op je paard zitten om die blaadjes (of wat dan ook) op zijn plek te kunnen houden. Doe mij dan maar gewoon een goedez zitles, al vind ik zelf dat ik het niet echt hard nodig heb of iets dergelijks

sietske_R schreef:daar had ik nog geen eens aan gedacht. zonder beugels rijden.
is heel goed voor je evenwicht. en zo ook voor je zit.
sietske_R schreef:ik heb dat ook wel is met mijn instructrice gedaan met briefjes van 5 toen nog gulden tussen mijn knieen en zadel.
ja je gaat er krampachtig van zitten. maar het is wel een handig trukje.
maar ben meer voorstander van om het denkbeeldig te doen, dan dat je er echt wat tussen moet doen. zo verkom je het krampachtig zitten.
oefenen oefenen oefenen oefenen. en dan zul je zien dat het steeds beter gaat.
sccs ermee
Allegra schreef:sietske_R schreef:ik heb dat ook wel is met mijn instructrice gedaan met briefjes van 5 toen nog gulden tussen mijn knieen en zadel.
ja je gaat er krampachtig van zitten. maar het is wel een handig trukje.
maar ben meer voorstander van om het denkbeeldig te doen, dan dat je er echt wat tussen moet doen. zo verkom je het krampachtig zitten.
oefenen oefenen oefenen oefenen. en dan zul je zien dat het steeds beter gaat.
sccs ermee
We hadden muntjes van 5 toen het nog gulden was...

wemkelover schreef:Tuurlijk kan iedereen leren zitten ook op een fries dat heb ik toch niet gezegd dat het niet kan. Alleen friesen hobbelen meer dus moet je er mee moeite voor doen.
en dat is toch ieder zijn eigen mening of ben ik nou gek?
marloutjuuuh schreef:heey ik heb een tip voor jullie. je kunt natuurlijk een ander zadel kopen of zitles nemen ofzo, maar ik heb een goedkoper idee wat alles in 1x oplost: je moet een briefje van 10,- of 20,- onder je kont leggen, en gaan rijden, wedden dat je blijft zitten??![]()
}>