Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Supershadow schreef:Aan de longe doet ze dit alleen inhet begin totdat ik ik vraag dat ze wat rustiger en ronder gaat lopen eerst crosst ze namelijk wat aan. Daarna loopt ze wel goed,maar ook als ik haar vanuit de wei naar de poetsplaats wil draaien of iets dergelijks lijkt het wel alsof ze er gewoon moeite mee heeft. ik heb een keertje een weekje alleen maar oefeningen gedaan middels hals buigen links en rechts en dat rustig opbouwen daarna ging het een tijdje goed liep ze gewoon "normaal" maar dan heeft ze na één á twee weken weer dat gedoe. Verder ondanks dat is het een superbeessie en loopt ze perfect mahjah. vind het ook sneu voor haar want ze wil wel graag zo mooi mogelijk lopen (het is een beetje een macho) wat haar dus niet lukt. bedankt voor de tips
NRPSbokker schreef:Een vriendin van mij heeft hetzelfde met haar pony. Ze heeft er een fysiotherapeut bij gehad en die zei dat je het volgende moest doen:
zet je pony op stal, doe aan twee kanten een touw aan het halster en buig om beurten de hals naar links of naar rechts. Als je de hals naar rechts toe wil trekken ga je aan links staan en trek je het touw over de schouder en andersom. Veel succes!![]()
Groetjes Sjoukje