Ik ben sinds gisteren heel erg bezig, met de goede stelling. Ik ben zondag (gisteren) geholpen, en die is daar heel erg op verder gegaan. Rechtsom liep die vast in zijn nek. Ik wist niet meer goed wat ik aan moest. Ik krijg wel les, maar... Dat was clubles, en privéles loopt een beetje uit de hand.... Dan is de weg te glad, gaat mijn moeder dus niet met de trailer weg, is mijn instuctrice op vakantie ect... Nu hielp iemand anders mij zondag dus even, en ik noemde het, en dat was hem ook opgevallen. Het probleem is, ik heb rechtsom de verkeerde stelling. Als ik hem meer naar mijn binnenhand neem, valt die ook metteen naar binnen. Teken dus dat ik niet goed mijn binnenbeen eraan heb. Als ik die er goed indruk, wil het wel, maar blijft het moeilijk, en ik trek mijn hak erg op dan, wat ook niet de bedoeling is. Daar moet ik dus goed op oefenen. Maar als ik dan weer mijn buitenteugel erbij haal, heb ik weer geen goede contacten met de teugels, dus denk ik die, dit is niet fijn, en gaat die met z'n hoofd naar links kijken. Helemaal verkeerd!!!
Linksom, heeft die bijna altijd wel de goede stelling, maar moet ik er ook nog goed aan werken om hem bij alle bochten goed in de stelling te hebben.. Heeft iemand tips?

) een knik in je heupen hebt of gewoon scheef zit, dan duw je je paard precies de verkeerde kant op. Dan kun je drijven wat je wilt, maar doordat je een tegengestelde hulp geeft, en hij nooit goed kan reageren op je beenhulp, krijg je daar geen reactie op.