.Dat kan mij echt niets schelen,ik krijg er alleen maar de slappe lach van
.Op dr donder krijgt ze natuurlijk wel en in de les heb ik ook al heel wat bruikbare tips gekregen om haar te slim af te zijn.Maar nu komt het,ik twijfel of ze het rijden wel leuk vind?Klinkt misschien een beetje stom,ik heb zeker lol in het rijden en ik vind het ook echt niet erg dat ze een beetje puberig is maar ik heb het idee dat ze die bak maar saai vind.Buitenritten,losgooien,longeren en voor de sulky doet ze anders,dan heeft ze echt lol.Nu heeft ze ook wel lol,maar meer omdat ze mij aan het pesten is
.Bestaat er zoiets als 'bakmoeheid' ? Ik kan me eigenlijk al bijna niet voorstellen dat die van mij dat heeft,ik rij haar zo'n 2 keer per week en dan eigenlijk niet eens zoveel in de bak.Of denken jullie juist dat ik te weinig in de bak rij?Zoals mijn instructrice zei,je heb huiswerk

.
.Ze komt hoogstens 2 keer in de week onder het zadel in de bak.Ik maak veel buitenritten en ze komt ook veel los en voor de sulky,vandaar dat ik me ook al hard op zat af te vragen of ze me niet gewoon in de maling neemt
.