Ik ben nogal hardleers in bepaalde hulpen die ik toch echt moet afleren. Ik rij al een tijdje (20 lessen gehad), eerste 18 lessen waren prive de laatste twee groeps lessen, 3 paardjes + bereiders in de bak.
Nou het probleem: ik heb de neiging om ipv de handen wat omhoog te brengen ze naar beneden of naar me toe te trekken. Bv: bochtje linksom trek ik linkerhand naar me toe ipv op tillen. Bij paardje inhouden (hij gaat te snel) trek ipv de handen hoog te houden....aaargh
Dus help! Niet alleen mij maar ook mijn instructrises die volgens mij al in hun dromen voor de donderdag les roepen HOOG niet Trekken HOOG!
Terwijl ik die hulpen geef denk ik NEE en breng ik mijn handen omhoog en hou ik op met trekken. Dus ik weet het wel maar de eerste reactie is niet goed .
Gelukkig zijn mijn instructrices niet te beroerd om na 20 lessen nog steeds geduldig met mij te zijn (ok het roepen wordt wel steeds luider hahaha) en ik heb ook wel het gevoel dat het in de prive lessen al een stuk beter ging. Maar nu met de groepslessen doe ik voor mijn gevoel weer een stapje terug in afwerking omdat ik me teveel met de andere paardjes bezig hou.
)