Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Ze is met mij erop toen over een heg gesprongen, door 2 tuinen gerend, vlak langs lantaarnpalen opzij gesprongen en toen waren we bij de stal dus ik dacht " hehe dat is gelukkig voorbij" maar toen sloeg ze ineens rechtsaf en gleed uit!!!!! en daar lagen we dan met z'n 2en op de weg en iedereen kijken!!!!!!
Cheeta stond er zo bij te kijken van " ehm ja zullen we weer verder gaan?".
.
.

Grtzzzzz
De eerste keer was echt een vette rodeo en naar een flink aantal bokken lag ik uit eindelijk op de grond, de 2e keer scheurde een pony ineens keihard naar de overkant van de bak, hup ik lag er naast. 3e keer was het een beetje moddrig in de buitenbak ben toen samen met mijn pony gevallen we hadden allebei niks. 4e keer was de minst leuke keer haha tis nooit leuk natuurlijk maargoed. Toen ben ik in het draad terecht gekomen en moest naar het ziekenhuis want mijn hele kin lag open moest er toen acht hechtingen in. Sindsdien ben ik toch wat voorzichtiger geworden en rij ik op wat rustiger paarden. En helaas heb ik ook niet zo'n goed evenwicht dus daardoor val ik ook sneller. maar goed het hoort bij de paardesport zal ik maar zeggen (bijna) iedereen valt weleens van zijn paard.

) en nog ontelbare keren 'gewoon'.

In totaal denk ik dat ik het nog wel op twee handen kan tellen. In de eerste jaren op de manege denk ik een keer of 4. Daarna, toen ik de jonge paarden inreed, ben ik er twee keer naast gaan liggen, en éen keer met zo'n jong beest met paard en al over een hindernis gestruikeld (ach ja, hij moest het ook nog leren...
) Afgelopen 10 jaar maar éen keer, met mijn eigen gekke merrie inrijden indertijd, maar ja je weet nooit wat de toekomst brengt. O ja, ik rijdt nu 21 jaar...Jee, ik wordt al oud <peins...>