Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Oke, je hebt er ook goede tussen zitten, maar lang niet allemaal hoor

Citaat:Iemand die mij verder kan helpen op een eerlijk en ontspannen manier.
Geen dwingend typje, voor zowel mijn paard als ik niet.
Paardrijden is voor mij een hobbie en voor mijn paard moet het ook leuk blijven.
Voor diegene die mij al langer kennen weten dat ik om die reden ook gestopt ben bij het M springen en Z dressuur.
En toevallig heb ik die instructrice gevonden en valt toevallig ook nog in klasse 1 en 2

Rachel_T schreef:(4) met lesgeven vind ik niet belangrijk hoe hoog of wat die gene heb gepresenteerd.
)
) Lusitana schreef:4 Iets anders. nl:Iemand die goed les kan geven, dwz niet alleen kritiek geeft, maar verteld wat ik wel moet doen. Iemand die me kan helpen probleempjes op te lossen, door dooie punten heen te helpen etc. Iemand die weet hoe een paard in elkaar zit, geestelijk en lichamelijk en daar rekening mee houdt. Iemand die weet hoe IK geestelijk en lichamelijk in elkaar zit en daar rekening mee houdt. Iemand die de eerste tot en met de vijfde teugelhulp kan uitleggen (zijn er maar weinig) en hoe en wanneer ze toe te passen. Die iemand hoeft geen wedstrijdervaring te hebben en geen opleiding. Er zijn zat ruiters die niet slecht zijn, maar die het niet maken in de wedstrijdsport, omdat ze daarin geen ambitie hebben, of gewoon weg niet RIJK genoeg waren, of het niet eens zijn met de huidige gang van zaken en dus afstand nemen. Geen van die punten maakt ze minder geschikt als instructeur als ze de kennis maar in huis hebben.