Zeker als ik ga draven dan maakt ze d'r eigen heel erg sterk, maar dat vind ik altijd wel leuk, dus niks aan de hand

Maar als ik wil galloperen, dan springt ze gewoon aan, en dan geef ik wat meer teugel om wat meer gas te geven, en dan schiet ze er soms ineens tussen uit, en ze trekt dan altijd erg naar de duinen.. Soms pakt ze dan ook het bit vast..
Als je vlak langs de zee gallopeerd met laag water, dan heb je soms een zandbank wat dan een heel afstapje is, en soms springt ze daar dan ook van af.. Waardoor ze 1 keer ook bijna onderuit klapte.. En vaak lopen er ook nog mensen en daar kijkt ze dan ook glad niet naar..
Ik heb van het weekend weer bijna een paar mensen ondersteboven gereden..

Ze doet het niet altijd, als je goed je been aan de kant van de duinen eraan houd, en je stuurt dr goed dan gaat het wel.. Maar als ze dan het bit vastpakt..
Het is ook niet zo dat ik ga trekken ofzo als ze ervandoor vliegt.. Ik maak me eigen gewoon wat zwaarder en geef ophoudingen..
Maar toch zou ik willen weten wat ik er nog meer aan kan doen..
Want zelfs m'n vader heeft er soms last van, en die kan echt wel goed rijden.
Het is trouwens een Westfaals Koudbloed, dus ze is erg sterk.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Want steeds mensen die poedersuiker enzo naschreeuwen als ik weer iemand half ondersteboven heb gereden..
Want iedereen kijkt wel, maar niemand antwoord..
).
zo is dat!