weet iemand hoe ik dit probleem kan behelpen?alvast thanx
xxxx joy and easylover!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
weet iemand hoe ik dit probleem kan behelpen?
issaschar schreef:dankjewel!!!:) maar easy is allang niet meer echt goed gereden.....en hij reageert dus ook niet goed op de been, dus om nu heel vaak met de zweep de slaan zit ik ook op tegen!!
xxx easylover
voorwaarts drijven lukt nu al een stuk beter (zonder sporen) ik heb nu van mijn instructeur een paar keertjes toch met de zweep moeten slaan
ik vond het echt erg! maar het resultaat is....ze rijd nu al goed voorwaarts en ze begint weer haar werk goed te doen! ze luistert nu ook redelijk naar me en ze zet door, easy is dan ook een paar jaar niet gereden door een sterf geval, daarom hebben ze mij gevraagd om haar te rijden. ze zet door en ze wil wat voor je doen, haar hoofd omlaag trekken doet ze nu ook minder, alleen op het einde! het gaat dus echt al een stuk beter (om zo'n korte tijd:)) bedankt jullie allemaal!!!
lieferdje schreef:hihi een oud pony bij ons op de manege die trok zelfs ze hoofd naar benede tijdens het galloperen. vooral bij beginners deed hij dad gewoon voor de lol als ze dr af lagen ging hij altijd staan toekijken