dressuur les

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maartju

dressuur les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 15:01

eigenlijk hoort dit volgens mij bij de advertenties thuis, maar daar mocht ik nog nix plaatsen ofzow.. Boos!

Maarja, ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij af en toe dressuur les kan geven (1x per maand ongeveer).
Ik heb een ijslanderruin van 5 jaar, het is een 4ganger en ik heb wel 2x i/d maand "ijslands" les, maar het leek me voor ons beide wel goed om ook dressuur les te krijgen, en dat kan ik hier maar niet vinden
Rúbín staat in Beetsterzwaag (friesland) en het liefst zou ik gewoon "aan huis" privéles krijgen. Lachen
Dus.. kan je een btje les geven, of ken je iemand.. laat het me ff weten Haha!
groetjes maartje (16 jaar)

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:04

Vraag is op de rijvereniging in de buurt. Die weten vast wel iemand!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 10:19

Ik weet een meisje die les geeft, ze komt oorspronkelijk uit Beetsterzwaag, en woont er nu in de buurt dacht ik... Alida de Vries (in elk geval Z dressuur pony's en M2 paarden, maar misschien inmiddels ook wel Z), haar moeder zat vroeger in het bestuur van de Waldruters, dus als je hun belt en vraagt, kunnen ze je zeker het nummer geven (ik ben het kwijtgeraakt Schijnheilig ) Haar ouders wonen in die boerderij voor de afrit/oprit A7 (vanaf Beetsterzwaag aan de linkerkant)

maartju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 10:34

oke, bedankt Lachen ik zal er binnenkort ff langsgaan Pling

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 14:55

Ik zet een slotje. Zoals je zelf al zegt hoort dit op EA-GZ thuis.