Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Als ik een spoortje om doe, en ik prik bij geen reactie op been even met mijn spoor, heb ik haar na een tijdje goed aan mijn been.
Ook bij wijken heb ik mijn spoortje er in het begin vaak bij omdat mevrouw niet zo graag schaart achter
, en tjsa ik wil graag dat ze dat wel doet. Ik wil opzíj en niet weglopend over de buitenschouder richting hoefslag sjokken
.
MickysHootie schreef:Hoe kom je daar nou bij? En waarom brul je zo hard? Je kent mij helemaal niet, hoe kun je mij dan een dierenmishandelaar noemen? Een excuus is hier op zijn plaats.Het gebruiken van afgezaagde sporen is hartstikke dierenmishandeling!!! En bovendien ten strengste verboden.
MickysHootie schreef:Het gebruiken van afgezaagde sporen is hartstikke dierenmishandeling!!! En bovendien ten strengste verboden.
inderdaad, een vijltje doet wonderen. In dit geval worden de sporen er alleen maar korter en zachter van, alleen werkt het platte oppervlak iets scherper in, maar die sporen heb je ent zo geod in het ijzer zo uit de winkel.