. Ik krijg dr niet meer aan de teugel, ze gaat steeds van de hoefslag af, en als ik dr dan weer terug wil "duwen" met mijn been gaat ze weer alleen maar harder in plaats van opzij. Ze is weer niet meer te houden, gaat steeds sneller en gaat dribbelen, telgangen, doet alles behalve rustig. Ze is ook weer bang voor het been nou, schrikt er weer van. Ik snap er echt nix van, ik begon het te begrijpen, zij begon het te leren, en ik ben gewoon weer terug bij af! Het is niet dat ze ergens last van heeft volgens mij want andere mensen die erop klimen hebben niet meer problemen met haar dan anders. Dus volgens mij ligt het gewoon aan mij, ik weet niet hoe het komt, maar ik ben heel het gevoel kwijt. Heb ook steeds minder zin om te gaan rijden, ik ga dr ook op zitten met zo'n gevoel van: "Nou, op hoop van zegen!" En das natuurlijk ook niet goed. Afgezien van dat is mijn houding ook nog es knudde, ik zit veel te ver voorover, maar als ik recht zit dan krijg ik dr helemaal niet meer naar beneden. Iedereen zegt dat ik misschien es bij iemand anders moet gaan lessen, en maandag heb ik een proefles, maar ik vind het echt vervelend, wat als dat nou niets uitmaakt? Bovendien betaal ik nu 12,50 en bij die nieuwe 27,50, dus dat scheelt nogal. Dus als het niets uitmaakt blijf ik natuurlijk liever bij de instructice die ik nu heb. zucht... het is allemaal wat. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt met z'n paard/pony? Alle tips zijn welkom. Peptalks ook