Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Bij zo'n kleintje is de grond veel dichterbij
en dit jaar toen ik hemterug zal was de angst veeeel minder..en heb hem dus voor de eerste keer gepoetst,en een stukje mee gewandeld!maar ik kijk wel uit voor mijn voeten want als black tiger met zijn grote klompen op mijn tenen gaat staan
en wil niet anders
. Ze zeggen wel eens dat als je shetlanders kan rijden dat je alles kan rijden
.
.Vonnie84 schreef:Ik heb het eigelijk alleen net andersom als jou. Die grote zijn altijd super afgericht, omdat je weet dat je anders een groot probleem hebt. Die kleintjes (met name shetlanders) zijn meestal door kinderen afgericht, of helemaal niet (leuk voor in de tuin, maar verder). Dus ik heb echt schrik voor shetlanders.
Dennis schreef:Ze zeggen wel eens dat als je shetlanders kan rijden dat je alles kan rijden
Dennis schreef:Ik zou zeggen, kom eens bij mij kijken. Het is bijna alleen jong grut en een dekhengst. Maar stuk voor stuk super fijne pony's. In de omgang als onder het zadel.
Lusitana schreef:Tja, waarom blijf je niet gewoon op een rijdier rijden waar je kwa hoogte wel op durft? Je hoeft je toch niet te forceren? Als je gespannen bent rijdt je toch niet fijn? Of het uiterste...probeer eens of je ergens op een olifant of kameel kan. Daarna lijken alle paarden klein.
shadow0 schreef:Ik denk zomaar dat dat voor mij toch niet zou gelden, Shetlanders lijken me leuk juist!
Ik ben om te oefenen weer eens op een GVR gezet. Ging eigenlijk wel goed, dus het is een begin. Maar MOEILIJK dat het is. Ik hots weer alle kanten op. Het kost ook erg veel energie om mee te gaan met de bewegingen, waar ik op de kleintjes me lekker mee laat hobbelen.
En ik voel het gewoon niet echt goed aan, wanneer ze langzamer gaan of sneller, een bochtje maken wat niet de bedoeling is, etc. 't Komt nog steeds als een verrassing, wat het best ingewikkeld maakt. Maar dat zal ook oefening zijn, hoop ik.
Want ik wil toch wel meerdere soorten paarden kunnen berijden, dus ik geef het nog niet op.
) en ik voelde me vanaf haar eerste stap thuis... Maar in de les MAG ik gewoon niet op een pony rijden... want ik ben te groot