ik rijd mariska nu ongeveer een half jaar, ze is niet van mezelf maar van een meid die zelf met dr heel hoog in de dressuur heeft gezeten. sinds mariska haar veulen heeft(afgelopen januari) gaat ze niet meer met haar op concour ofzo. steeds als ik haar nu rijd dan staat ze opeens onder het rijden stil en dan gaat ze achteruit lopen
maar dan echt zonder reden. ik geef geen hulp om achterwaarts te gaan, want ze kan het natuurlijk ook met hulp. tis niet dat ze een paar passen achteruit zet, maar ze loopt zolang achteruit totdat ze het schot aan dr kont voelt. ik laat haar voren altijd meteen los, en geef zoveel mogelijk been, maar dan gaat ze alleen nog maar sneller achteruit. ik weet nu echt niet meer waar het aan ligt. als ik het aan de eigenaaresse vraag, weet ze niet wat ze hoort omdat ze dat bij haar nog nooit heeft gedaan.. trouwens als ik les heb van haar dan gebeurt het meestal ook een heel stuk minder.heeft iemand misschien het zelfde probleem of weet iemand wat ik fout kan doen of wat ik eraan kan doen?? ik hoor het graag!!