We zijn hier ook wel al mee aan het werk, maar vandaag maakte San (of ik ) het echt bond.
We zijn momenteel bezig om Sandor wat hoger in te stellen en lekker van achter naar voren te rijden, veel overgangen etc. Hij wordt hier sterker van. Heb wat meer druk maar wel een fijne druk in mijn handen..
Ik geef toe dat ik halthouden te weinig heb gedaan. En vandaag liep ik daar dus echt weer tegenaan.
Bij mijn aanwijzing om te gaan halthouden.. liep hij dus vrolijk door..zwaar zitten, nog zwaarder..
Dus ik nog een fikse ophouding.. loopt nog door.. daarna ging hij rondjes draaien etc..
Alles wat ik deed ik kreeg hem niet tot stilstand.
Uiteindelijk had ik hem er doorheen maar dat koste me best even kracht.
Dus doorsluiten.. en zodra hij stilstond dan wat ontspannen.. Het zag er dus niet uit maar dat deerde me even niet. Het ging erom dat hij luisterde naar wat ik wil en dat hij dan niet dwars door alles heen jekkert.
Wie heeft er nog tips .. Ik ben helemaal geen kracht rijder ( misschien wel eens te weinig) maar hij had vandaag echt lak aan me..
Ben ook met een rot gevoel mijn paard afgestapt terwijl dat echt anti me is.. Ik probeer er altijd wat positiefs uit te halen maar vandaag lukte me dat echt niet
zo doe ik het ook 

)