).Het is niet zo dat ze er uitkomt, ik rij haar maandag dinsdag woensdag en vrijdag minstens een uur tot 1,5 uur maar na 45 min wordt het erg zwaar om haar allert te houden en te zorgen dat ze niet gaat hangen en op mijn benen blijft reageren. Op donderdag wordt ze een half uur tot uur gelongeerd met de pessoa en zaterdag vaak of longeren of los en zondags los (een half uur rennnen met een van haar vriendjes). Ik vraag me af of het aan haar voer kan liggen, misschien heeft ze meer krachtvoer nodig?
Het zweten is erg lastig, ze wordt haast niet droog. Scheren vind ik zonde want ze heeft een super dunne vacht.
Het is trouwens nog een redelijk jong paardje, 5 jaar en ze is nu net een jaar onder het zadel. Wie heeft er tips om haar meer conditie te geven of ligt het misschien ergens anders aan???
Groetjes Ellen
bij dit ander half uur zit natuurlijk een warming up in en een half uur uitstappen omdat ze niet snel droog wordt.. of in plaats van uitstappen een half uurtje los met een van haar vriendjes lekker rollen.