Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

germie schreef:Een jong paard kan soms behoorlijk wat zelf aanbieden. Hier mag je gebruik van maken, maar geen misbruik.
De jouwe biedt heel wat aan zo te horen, maar moet ook nog veel leren. Neem les en doe het rustig aan.
Skaterke_89 schreef:Ik heb sinds kort een driejarige pony.Ongeveer 1 maand.Toen hij hier kwam was hij nog zo groen als gras.Ik heb hem helemaal zelf opgeleert en ga nu dagelijks een halfuurtje/45minuutjes rijden.Als uitstappen ga ik in het bos wandelen.
M3isSi3j schreef:dat kon mn paardje ook toen die 11 maanden onder het zadel was.. maar niet al na 4 weken.. wel realistisch blijven

judithh schreef:er zijn zat paarden die achter erg sterk zijn, en van nature al "zakken" de dierenarts waar ik mijn paard liet keuren gaf een groot compliment naar mijn paard..een paard loopt van nature voor 2/3 op de voorhand, die van mij loopt van nature 2/3 op de achterhand, ook toen hij nog nooit bereden was deed hij dit al.