Ik heb miss wat te heftig gereageerd ...
Het is miss wel waar dat je geen kracht nodig hebt om te rijden maar ik blijf erbij dat ik is een keer moet doortrekken als hij dat doet ...
Ik ga morgen rijden en dan zal ik dat is proberen met jullie tips ... Zal dan wel iets laten weten
Ik wil mijn verontschuldigen aan bieden daarvoor
Maar ik werd even boos toen dat je zei dat ik van iemand moest lesnemen die dat er iets van afweet , maar mijn tante weet genoeg om te beseffen wat ze doet dus ... Maar nog is srry e !!! Zijn mijn verontschuldigen aanvaardt ?? xxxYana
.
In het begin met het losrijden dan moet ikdaar mee vechten omdat hij gaat hangen op mijn arme , daar heb ik dan ook over nagedacht en daar kan ik niets aan doen
Hij begon dan ineens heel vervelend te doen en wou het paard van mijn tante volgen naar de uitgang en dan heeft hij mijn been bijna tussen een paal geplet en dan ben ik ff heel boos geweest en heb ik mijn benen erin gekapt en is door gesnokt en dan liep hij ineens heel vloeiend en zacht in mijn hand en dan had ik eerlijk gezegd ook geen kracht nodig tijdens het rijden...
voor de rest was hij eel braaf dus dan doe ik ook niks dat hem pijn zou doen
Ik zou nog ni durven , maarja iedereeen heeft daar zijn gedacht over , maar dat vond ik toch wel een beetje overdreven