. Ben nu met het beugen bezig om dr nettjes te laten beugen naar binnen!!
Maar hoe leer je dr nou om aan de teugel te lopen!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ben nu met het beugen bezig om dr nettjes te laten beugen naar binnen!!
Maar hoe leer je dr nou om aan de teugel te lopen!!!

0ojannekeo0 schreef:mijn pony gaat aan de teugel lopen als ik een beetje met me teugels speel...verder hoef ik niets te doen..soms doet ze het uit zich zelf

Citaat:iedereen geeft tips aan de voorkant, maar NAGEEFLIJKHEID komt nog altijd uit de achterkant
lautjuh85 schreef:Maar je moet hem wel de tijd gunnen hem de nageeflijkheid te laten snappen.
Een paard kan niet direct de link leggen van achter naar voren gereden te worden. Daar zal hij toch hulp bij nodig moeten hebben.
Daarom kan het geen kwaad hem er even van te laten proeven doormiddel van een stro touwtje. Dat van achter naar voren rijden komt allemaal later wel. Dan leggen ze die link vanzelf.
lautjuh85 schreef:Maar je moet hem wel de tijd gunnen hem de nageeflijkheid te laten snappen.
Een paard kan niet direct de link leggen van achter naar voren gereden te worden. Daar zal hij toch hulp bij nodig moeten hebben.
Daarom kan het geen kwaad hem er even van te laten proeven doormiddel van een stro touwtje. Dat van achter naar voren rijden komt allemaal later wel. Dan leggen ze die link vanzelf.