Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tessebes schreef:Ik ben het eerlijk gezegd met je vader eens. Je paard moet gewoon leren dat hem niks zal gebeuren. Ga eens in alle rust er langs en laat je paard goed kijken naar de honden. Na verloop van tijd zal het kwartje toch wel vallen dat de honden niet bij hun kunnen komen. Opgeven vind ik wel erg makkelijk. Eventueel zou je vader een hengstenketting kunnen nemen, als jullie hem echt niet kunnen houden.

. Al weet ik natuurlijk ook dat het qua sterkte niet uitmaakt: tegenover een paard delf je toch het onderspit).Tessebes schreef:Dat snap ik niet hoor. Wat wil je dan doen? Loslaten en nog een trap na krijgen of onder de voet gelopen worden?
Scum schreef:Zeker niet er naast gaan lopen. Erop blijven zitten! Jouw paard is veel sterker dan jij. Als je ernaast loopt dan kan hij van alles uitvreten of zelfs bovenop je tenen springen.
Als je erop zit heb je veel meer over hem te vertellen en dat lijkt me een stuk veiliger.
). Misschien dat hij wel te weinig vertrouwen in mij heeft als ik op z'n rug zit, nou so be it dan, ik pas er voor om te verongelukken, dat is het me niet waard. Het ene paard is het andere ook niet.
) dat er nix engs is en 9/10 schrikt ze niet meer in der 'enge' hoekjes.