Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leuk om te lezen!
!! Maar van mn instructrice die ik al 6 jaar heb vind ik het ook heel leuk om les te krijgen, maar krijg ik weer minder aanwijzingen, maar aan de andere kant doen we in de les weer andere dingen die ook leuk zijn.
Linardsje23 schreef:Aan de ene kant heb ik ook zoiets van je haalt ergewoon uit wat werkt. Maar dat is best lastig, want lin heeft best wel moeite met de rechtergalop en bij beide instructrices moet ik dat anders oplossen.
Bij "instructrice a" moet ik mn gewicht een beetje verplaatsen, door een beetje naar buiten te "draaien" en dan moet ie kosten wat het kost in galop. En bij "instructrice b" moet ik wel recht zitten, goed op mn zitbeenknobbels, dan met mn kuit aandrukken voor de galop en daarna eventueel sporen en zweep gebruiken. En bij instructrice a moet ik met knopspoortjes rijden van 1.5 cm ongeveer en bij de ander moet ik met wielen. ( als het aan mij had gelegen had ik nog zonder gereden, maar het zal wel nodig zijn)
Dat vind ik best verwarrend zo eigenlijk.