ik heb sinds 4 weken weer een paard! in het begin had ik moeite om hem aan te laten springen!! na een paar dagen goed oefenen had ik door op welk "knopje" ik moest drukken en spong hij zo aan in galop!! helemaal geen problem meer !!! of ik het nou vanuit halt, stap of draf deed, allemaal geen probleem!
maar, nu sinds zaterdag wil hij niet meer aanspringen!!! het is zelf wel zo dat hij eerst buiten niet wilde aanspringen en in de bak wel, maar nu springt hij buiten wel aan, en in de bak niet
dus ik weet het niet meer!! ben vandaag zelf de bak uit gegaan omdat ik bang was dat ik mijn geduld zou verliezen!! en aangezien ik daar toch niets mee berijk.... ben ik maar naar buiten gegaan!!!
ik zit nu best wel met mn handen in het haar want alles gaat lekker!!! zelf de passage gaat steeds beter!!
en als ik hem dan eenmaal in galop heb, wat echt veel moeite is, gaat alles goed! of ik nou contra galop vraag of changementen... dat gaat allemaal maar aanspringen
ik weet het niet hoorik rij al 16 jaar paard maar wat ik nu meemaak.... heb ik echt nog nooit gehad!!
Buiten doet ze het altijd wel.