Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Isabellover schreef:dat bessie moet toch beweging krijgen ik ze vind rijden harstikke leuk en al ze er last van heeft kan ik haar er toch niet mee laten zitten

libertysnowy schreef:volgens mij heeft ze ook pijn je moet als je niet naar de da gaat, haar voorlopig niet meer rijden, haar rug laten rusten, je moet er kom ff niet op de naam maar dat is een flesje wat de da je ook zou geven, dat wordt vrij warm op haar rug NIET TEVEEL, het is een soort masagemiddel, en tevens voor een goede bloedsomloop. is geweldig spul en je kan het gewoon in een ruitersportzaak halen. Als ik jou was zou ik veel stappen op de harde weg (ernaast). maar het hoeft niet perse iets in dr rug te zijn he, staat allemaal in verbinding met elkaar. Maar het beste is gewoon een DA erbij.
Isabellover schreef:hoe moet je di touwen vastmaken ik heb alleen een longeeertouw en zweep natuurlijk.ik heb het el eens gezien maar nooit zelf mee gewrkt
Nimmy schreef:als het nog lukt aan de singel van het zadel, dan van de zijkant van je pony, naar het bit, tussen de voorbenen door om de singel heen en dan weer naar het bit en dan de andere zijkant.
Succes ermee
kant nog ingewikkelder(denk eraan ik ben BlonT he?)Britty schreef:o....juist.
Ik zie in je profiel dat je aangeeft dat je er een beetje te groot voor wordt, en dat je zusje er ook wel eens op zit. Doet ze het daarbij ook? Of als je er een lichter/kleiner iemand op zet? Misschien begin je te zwaar voor haar te worden?
Britty schreef:o....juist.
Ik zie in je profiel dat je aangeeft dat je er een beetje te groot voor wordt, en dat je zusje er ook wel eens op zit. Doet ze het daarbij ook? Of als je er een lichter/kleiner iemand op zet? Misschien begin je te zwaar voor haar te worden?
Britty schreef:o....juist.