Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben die opmerkingen over venus van "ze loopt wel niet actief, he" enz.kotsbeu gehoort!!!!Ik moet ook nog leren zenne!Ik rij nog maar 2.10jaar zenne dus krijg ik a.u.b. de tijd om het te leren?Ik vind dat maar heel normaal dat ik niet rijd zoals iemand die al 7,8 of meer jaar rij!Ik wil nie de BEUZAK om het zo te zeggen uithangen maar ik ben het echt wel beu ze.
venusjah schreef:Waarom moeit iedereen zich altijd met een ander en kijkt hij niet naar zijn eigen paard????Ik ben die opmerkingen over venus van "ze loopt wel niet actief, he" enz.kotsbeu gehoort!!!!Ik moet ook nog leren zenne!Ik rij nog maar 2.10jaar zenne dus krijg ik a.u.b. de tijd om het te leren?Ik vind dat maar heel normaal dat ik niet rijd zoals iemand die al 7,8 of meer jaar rij!Ik wil nie de BEUZAK om het zo te zeggen uithangen maar ik ben het echt wel beu ze.
Ikke
p.s.:En ik vind dat maar heel normaal dat een paard in volle galop uitschuift over een modder plek.