Wij kunnen alleen nog steeds niet goed met hem overweg. Soms gaat het 1 a 2 dagen weer beter en daarna is het weer helemaal mis.
Thuis is ie lui. Hij reageert niet op been. Schoppen helpt ook niet. (ook niet met sporen) Hij wil dan niet meer voorwaarts en begint te staken. Vooral met rechtsom gaan. Hij begint dan wat van voor omhoog te huppen. Als je hem ergens mee naar toe neemt is ie wel voorwaartser.
Als ik les heb en de instructrice zegt wat ik precies moet doen en ik rijd in een grotere bak dan win ik wel van hem. Als ik dan de volgende dag echter weer thuis ga rijden is het weer mis en krijg hem niet meer rechtsom.
We weten nu niet meer echt wat we moeten doen. We kunnen op dit moment weinig met hem thuis beginnen. De instructrice zegt dat ik goed door moet pakken, want anders wordt het gevaarlijk, maar het lukt me gewoon niet.
Heb er een aantal maanden over gedaan om door die periode heen te komen.. Maar de tips die ik je kan geven..je moet niet te bang zijn om hem op het juiste moment te laten zien dat JIJ de baas bent. ! duidelijk en consequent zijn 

wat een paard

, maar ja ieder zijn eigen mening he