afgelopen zondag had ik weer een wedstrijd, ik had 158 punten, maar ik heb altijd commentaar op mijn protocol dat ik meer met impuls moet rijden... ik weet dat zelf ook wel maar ik krijg het bij haar niet voor elkaar, mn paard is van karakter al erg lui en niet echt een hittepetit, ik heb haar redelijk voor mn been maar toch heeft ze steeds de rem er op, ik was aan het inrijden en al die paarden wilde steeds meer naar voren en sneller, echt om jaloers van te worden want die van mij heeft dat totaal niet, ik krijg er niet meer drang om naar voren te lopen in... ookal heeft ze dat wel nodig... kan dit ook met conditie gebrek te maken hebben of word dit nooit wat? ze is al zo zolang ik haar gekocht heb het is niet een kwestie van gebrek ofzo want voorderest doet ze alles netjes het zit gewoon in haar karakter... maar hoe krijg ik haar nou een stuk pittiger? haver is zinloos want dat geeft geen verschil omdat het gewoon haar karakter is, overgangen rijden helpt wel maar je moet haar steeds blijven aansporen als ze weer begint te sukkelen, ik ben bang dat ik nooit verder met haar in de dressuur kom...