. Gooit zijn kop naar links en omhoog. Iemand suggesties? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Gooit zijn kop naar links en omhoog. Iemand suggesties? Aqua8horse schreef:Wat ik zou doen is het volgende: een meter voor de wending naar rechts zou ik met mijn gewicht iets meer leunen op de buitenbeugel (je brengt je gewicht iets naar buiten)
shaneen schreef:je benen er bij houden!!!!geef maar een schop al hij niet reageert.
.
shaneen schreef:je benen er bij houden!!!!geef maar een schop al hij niet reageert.
Ga zo door Aqua8horse schreef:Ja, Bets ik weet dat jij daar anders over denkt. Dat is net het verschil tussen de methode die jij aanhangt en die wij gebruiken. Dat jij zegt dat dat nooit mag vind ik niet terecht. Dat is in jouw visie het geval. Bovendien klopt het niet wat jij zegt want er komt nooit spanning in de rug van het paard. Paarden worden juist helemaal niet dwars omdat het voor hun natuurlijk voelt bovendien gaan ze niet rennen omdat ze juist niet in paniek raken. Dat voorbeeld van de fiets vind ik geen vergelijking.
.Arabesk schreef:in je profiel zie ik foto's van een net ingereden paard wat met pessoa wordt gelongeerd, ja aan al dat touwen-gedoe begin ik niet hoor.