Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Omdat ze 3x in de week met ons lest (waaronder 1x springen) leek het ons ook wel zo lekker voor haar als ze af en toe eens alleen een weidedagje zou hebben... maar ik denk toch niet dat ze het daar zo mee eens is
Verder verschilt dat echt per paard. Toen die van mij van de zomer 2 weken alleen maar op de wei had gestaan en af en toe even aan de longeerlijn gehobbeld met alleen een halster, stapte ik zo weer op en liep ze gewoon verder zoals ze voor die 2 weken deed. Een ander paard zal daarna compleet vastzitten in z'n lijf, weer heel erg gaan uitproberen o.i.d. Dat moet je gewoon uitvinden (en jij hebt dat uitgevonden
) DaphneL schreef:Als je maar genoeg afwisseling houdt
. Met het longeren is dat natuurlijk wel het geval maar ik wil haar ook niet te kort doen
T klinkt misschien ook wel erg warrig hoe ik het heb geschreven maar ik vind het best moeilijk...Okkie1 schreef:Treasure kan ik letterlijk 3 weken weg zetten, opstappen en weer wegrijden. Maar misschien helpt het als je de dag na de vrije dag (wat een zin) even longeert voor het rijden tot je merkt dat hij lekker ontspannen loopt.