Romeo is een 6 jarige ruin, die lang op een springstal heft gestaan omdat hij staakte en echt iedereen ervan afgooide, okee denk je, je geeft hem een tik en dan is het over maar
Op deze springstal hebben ze hem aan bloedenstoe geslagen maar dat heb ik ook maar later gehoord, maar het is wel waar,
Alleen hij is er toen voor een tijd mee opgehouden(met bokken), maar toen ik hem pas had, ben ik er 5 keer afgevallen, en heb ik hem er doorheen kunnen rijden, omdat later bleek dat hij wat aan zijn rug had
Nu echter is hij al een maand super gek gaan doen, en hij houd er maar niet mee op,
Van de zomer had hij een vitaminen te kort en daardoor dus ook weinig energie, maar nu zit hij terug goed in zijn vel en begint hij te bokken,
En een oplossing vind niemand zo 1,2,3!
Vanaf het moment dat ik niks vraag is er niks aan de hand, maar vanaf het moment dat ik hem iets vraag dat hij supergoed kan, begint hij te bokken als een gek! En echt lachen is het niet
Nu gisteren hebben we hem 1.40 m laten vrijspringen, was wel machtig om te zien, daarna deed hij ook niets meer qua bokken....
Vandaag heb ik les, ik hoop dat hij nog moe is want ik kan echt niet meer normaal rijden....
De mogelijke oorzaken die het niet zijn:
* Hij heeft geen last van zijn rug
* Geen vitaminen ofzo tekort
* En zijn voer is niet veranderd
Wat kan ik hieraan doen en wat kan nog een oorzaak zijn?
Zou het echt komen opdat hij zich goed voelt?