Echt een schat van een beest loopt voor de rest super maar hij heeft verschrikkelijk veel moeite met rechtsom aangaloperen.
Ik heb echt van alles al met hem geprobeerd, over een balkje heen ( dan springt die 1x goed aan daarna niet meer), extra stelling in de hoeken noem maar op.
Het gekke is dat die aan de longeerlijn wel goed aanspringt (zonder zadel alleen longeersingel met slof). Misschien kan het zijn dat het zadel niet helemaal goed op zijn rug ligt ( er komt een nieuw zadel), maar ik heb het ook geprobeerd met een ander zadel, en toen had hij er ook moeite mee. Hij geeft ook geen zichtbare tekens aan dat hij last heeft van zijn rug ofzo. Mijn instructrice weet het ook niet meer, wat we nu proberen is als ik erop zit een longeerlijn er aan te doen en hem dan aan te laten springen. Dat gaat af en toe goed.
Heeft er iemand tips????!!!
P.s Furyo is 7 jaar
Alvast bedankt
:) Groetjes Marloes
buitenbeen achteruit leggen en "schoppen" met je binnenbeen omgekeerd dus eigenlijk. Lesgever zei me dat het gewoon verkeerd is aangeleerd, misschien kan je dit eens proberen, dus gewoon je buitenbeen achteruit en veel druk op je binnenbeen 

Succes ermee!
Vaag verhaal..