Op de tweede ziet ge duidelijk dat ik teveel naar voren zit. 't is dus de bedoeling dat jullie gewoon commentaar geven op mijn zit (voor zover ge da kunt vanop een foto) en op hoe Odessa loopt. Ik weet dak verre van perfect zit en commentaar helpt om daar iets aan te doen. Jullie mogen dus wel kritisch zijn,hoor. Ik kan daar wel tegen, je leert er alleen maar van.
De foto's zijn wel van vorig jaar...
{edit} plaatje url gefixed {/edit}
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-11-11 23:47 ]</font>

. maar ik denk dat het ook wel voor een deel komt omdat Odessa eigenlijk te klein is voor mij. Dat zie je misschien niet zo goed op deze foto, maar mijn benen steken er dus een stuk onderuit. Als ik rij ligt het onderste deel van mijn been, mijn kuiten dus
, niet tegen de buik en bij het bergaf gaan en springen hebben mijn benen dus niet veel steun. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit ook een van de redenen is. Want toen visje is met Rocky bij mij kwam logeren voor een paar dagen hebben we een keer gewisseld van paard en reed ik op Rocky (die groter is dan Odessa) en ik stond verbaasd hoe goed mijn benen bleven liggen (tov op Odessa). Maar ik weet het niet...