toen heeft de dierenarts gevoeld of er ook haken op haar kiezen zaten, nou daar kon de dierenarts zich bijna aan snijden zo scherp, dus de volgende dag heeft de dierenarts de haken er afgehaald....nou daarna had ik er nog niet op gereden, want ze moest voor de camping worden gebruikt, anders moest mijn kreupele lady mee lopen... en omdat die wat aan haar voet had, dacht ik dus dan amarinske maar...
nou toen had amarinske uier ontsteking, en moest het veulen bij haar weg (4,5 maand oud nou ong..) en mag ze geen biks meer, nu krijgt ze dus duivenvoer...
vandaag moest er een jongetje van de camping op, toen schrok ze op de een of het andere manier ergens van
viel het jongetje eraf..
dus moest ik er weer ff op... nou ze was lekker voorwaarts... en zoals wat ze altijd doet, in de verkeerde galop aanspringen.. deed ze nu niet
middendraf ging nooit zo goed, nu bleef ze mooi rond, en ook echt verschil liet ze zien... dus camping kinderen mogen er niet meer op, en moet ik haar nu weer elke dag rijden. en als het steeds zo goed gaat als vandaag, krijg ik binnenkort een startkaart met haar
ze was nog niet echt super aan het been, maar dat was in ieder geval al beter dan eerst... en ze was wel veeel voorwaartser..