Ik kan nu best goed met dr rijden en wil haar nu wat meer aan de teugel laten lopen. Het hoeft niet super tezijn, want we rijden geen wedstrijden, maar meer gewoon voor het leuke. Jullie snappen het wel
Maar nu mn probleem: In galop (met voorkeur op de volte) loopt ze echt netjes aan de teugel. Dan probeer k haar terug te halen in draf en mn handen en benen net zo te houden als in de galop maar ze gaat al gelijk met dr hoofd normaal lopen. In de draf lukt het soms nog wel een beetje, maar dan de stap. Dat lukt dus totaal NIET!
Als mn zus/moeder of wie dan ook ernaast loopt en ook maar een klein beetje de teugels aanraakt gaat ze gelijk heel mooi lopen, terwijl ik zelf precies het zelfde doe als zonder iemand ernaast
Zodra de genen ook maar de teugel loslaat gaat ze gelijk met dr hoofd omhoog, en dan ook niet normaal, maar gelijk helemaal rechtop
zo loopt ze nooit... Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, volgens mij zit ze me gewoon te pesten
Wie kan mij helpen?!
Ze hoeft niet super naar beneden, maar gewoon een klein beetje...

maar dan vraag ik wel of de eigenaar me een soort van "les" zou kunnen geven, want ik denk niet dat ze zit te wachten op iets te gaan betalen voor eigelijk "niets" om het zo maar even te noemen... Het is en blijft voor het leuke