Vrouw vs Man: gebruik vd heupen tijdens rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:43

SuperPepeijn schreef:
idd, alsof "hetero" ook een scheldwoord is.


"Ook" Verward SP, wil je daarmee zeggen dat homo sowieso een scheldwoord is en dat nu ineens ook van hetero gemaakt wordt?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:47

Blijkbaar vinden veel dresuurrijdende mannen homo een scheldwoord ja.

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:06

pff idd dat homogedoe weer... wat een onzin zeg! zouden lesbiennes dan ook slechter zitten omdat die weer meer 'mannelijk' hebben? nou mij is het nog nooit opgevallen hoor maar het kan zijn dat mijn ogen het niet goed doen...
mijn vader heeft trouwens SUPER soepele heupen, terwijl hij als hij op een paard zit toch redelijk verkrampt... zou het ook kunnen komen doordat het voor een man toch niet echt lekker zit om ver om het zadel heen te zakken? misschien zit het zaakje bij de ene man NET iets anders als bij de andere waardoor het makkelijker gaat ofzo.. ideetje

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:43

Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat wie zijn bekken niet goed gebruikt in het zadel, waarschijnlijk ook niet ècht goed is in bed Haha!

Waarschijnlijk komt de link naar homo's ook daar vandaan, die zijn doorgaans toch wat meer met hun seksualiteit bezig. Niks discriminerends aan hoor, dat is net of je van een neger niet mag zeggen dat hun huid zwart is (en ik geef licht in het donker, wat is nou erger Verward ).

Ontspanning in het zadel is volgens mij toch een erg belangrijke factor en ik heb het idee dat mannen alles nog meer onder controle willen hebben dan vrouwen. Let maar eens op: als je een stel in de auto ziet, wie zit er dan meestal achter het stuur...

=^.,.^=

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:36

Tyrza schreef:
Een jurylid zei ooit eens tegen mij dat ik meer mee moest gaan in de beweging met mijn heupen.

Een (ouder) jurylid zei ooit eens dat meisjes steviger zitten omdat die een zuignapje hebben..............
Daarom is er in Duitsland al jaren een gescheiden kampioenschap........

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:09

Het was een interessante discussie, tot het wel heel erg offtopic ging Lachen Die reacties zijn dus gesplit.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 11:46

Waarnaar toe Nagelbijten / Gniffelen

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 12:55

Romkabouter schreef:
Blijkbaar vinden veel dresuurrijdende mannen homo een scheldwoord ja.


niet zo zeer een scheldwoord maar meer een beetje een bekrompen beeld. Ik ben op wedstrijd ook wel een paar maal aangesproken door een andere jongen, die dan wel homo was, en die niet wilde geloven dat ik er geen was aangezien ik dressuur reed. Ik vind het allemaal een beetje kortzichtig, maar een om het nou een scheldwoord te noemen is inderdaad wat overdreven Lachen

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:34

ik heb ooit eens gehoord dat een vrouw haar bekken kan kantelen en een man niet. Hierdoor zou de vrouw bepaalde dressuuroefeningen makkelijker kunnen uitvoeren. Maar of dit waar is??

QQQQ

Berichten: 3730
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:46

We kunnen allemaal kantelen, vlgs mij, dus dat lijkt mij niet het verschil...

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 17:41

mannen kunnen ook heel goed kantelen hoor mn vader kan het veeeeeeeel beter dan ik! Haha!

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 21:22

Lampje schreef:
wat ik wel grappig vindt is dat er in topic is geschreven dat bokker de houding van edward vreselijk vinden en zich eraan storen vooral als hij op gribaldi zit en nu hij bekend is, is hij geweldig! beetje maf..


Mijn ouders hebben edward wel eens zien rijden voordat hij bekend was (was in latum). En believe me hij was echt een grote aardappelzak en hing een eind naar achteren. ( dit was wel een jaar of 7 á 8 geleden hoor)..
Ik kan het me nu moeilijk voorstellen maar het was echt niet om aan te zien.. Het was een echte Hotsie. *LOL*

Gebruiker1
Berichten: 382
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:38

CGJ12 schreef:
Een (ouder) jurylid zei ooit eens dat meisjes steviger zitten omdat die een zuignapje hebben..............


Haha! wat een opmerking, ik kom niet meer bij! Wat lomp..maar wel ontzettend grappig Clown

WormBoy
Berichten: 260
Geregistreerd: 06-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:20

IngridM schreef:
vrouwen hebben toch ook over het algemeen soepelere heupen dan mannen ? Dus tot zover kan ik die opmerking wel plaatsen. Maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat ELKE vrouw soepele heupen heeft.........tja.....

Ik weet nog niet zo of vrouwen iha soepeler zijn dan mannen ... Om het even dicht bij huis te houden: mijn vriendin en ik rijden allebei sinds 3 jaar. Mijn zit is een stukje beter, omdat zij stijver is en wat angstiger (als ze dit leest ... ). Ik denk dus dat het voornamelijk een kwestie van lichaamsbouw, en karakter is (hoe goed je je kan/durft ontspannen).

Overigens zal het lastig zijn om dit punt goed te onderzoeken omdat bij dressuur maar zo weinig jongens/mannen rijden vergeleken met vrouwen. Dus of je daar een representatieve steekproef uit kan halen ... Zelf rijden we western, en daar ligt de verhouding m/v iets evenwichtiger. Ik meen wel te zien dat de jongens iha wat stoerder zijn en dus in lastige situaties beter kunnen ontspannen, en daardoor beter zitten. Your mileage may vary ...

Misschien nog een tip: ik heb een tijd last van RSI gehad en daardoor op het werk een fijne schommelstoel (Stokke) gekregen. Ik zit dus de hele dag lekker te wiegen met mijn heupen achter de PC , en voor wat betreft mijn sexuele prestaties ... Wow!